utorak, 17. travnja 2012.

Sram te bilo, Claudia Shiffer! Recenzija L`oreal Paris Mega Volume Collagene 24h

Privukla me jučer gospođica Claudia Shiffer sa plakata na kojem promovira novu revolucionarnu maskaru L`oreal Paris Mega Volume Collagene 24h. Mene su u školi učili da je  u reklamama zabranjeno prikazivanje lažnog učinka proizvoda.... L`oreal nikako da nauči.... Već im je par reklama zabranjeno zbog tog razloga, a s ovom su ekstremno pretjerali... No, reklama se i dalje vrli na tv ekranima, pa je očito istinito sve što gospođica Claudia tvrdi. Pošto mi je u reklami obećala raskošan volumen trepavica, punije, gušće i voluminoznije trepavice, 24 satnu postojanost, i pojačane crne pigmente, a u reklamama se NE SMIJE LAGATI, vaša Naja je jučer kupila novu revolucionarnu maskaru! :-)



Svoju novu maskaru našla sam u DM-u za 96 kuna. Ambalaža je vrlo klasična za L`oreal, slična prethodnim kolekcijama.

Četkica je gumena, velika, fleksibilna,  izvlačenjem ne kupi previše proizvoda pa ne ostavlja grudice, što mi je jako sviđa! Efekt toga je razdvajanje trepavica BEZ lijepljenja!

 A od očekivanog volumena ni V :-( Ovo su rezultati nanošenja 3-4 sloja.... Nema grudica, nema slijepljenih trepavica ali nema ni nekog posebnog volumena....  I inače imam guste i duge trepavice, pa sam stvarno očekivala puuuno više od ovog "prirodnog" looka kojeg sam postigla.  Pimentiranost.... Srednja žalost...



Inače, ovo su moje trepavice sa SAMO JEDNIM slojem I love extreme maskare od Essence-a.


Inače, maskara ima svaku pohvalu za razdvajanje trepavica i postojanost, ali to nije razlog zbog kojeg sam je kupila! Claudia, LAŽEŠ, sram te bilo! 

Na kraju, puse od Jure koju je narastao u pravog malog poslušnog psića, skupio je 7 mjeseci i 3,5 kg :-)


Puse od Naje! 

Broj komentara: 10:

Kristina kaže...

Imala sam davno jednu Lorealovu maskaru i uopće mi nije bila nešto posebno. Što se tiče reklama, njima sam odavno prestala vjerovati. Preočito je da su to umjetne trepavice pa više čitam recenzije maskara pa se tako odlučim za kupnju. Iako, zna se dogoditi da upravo zbog razvikane reklame kupim nešto pa se često razočaram.
Ali dobro, na greškama se uči :)

Ivana Š. kaže...

jura je presladak.
mene općenito nerviraju te reklame za maskare u kojima su modeli s umjetnim trepavicama. ludim na to.

Amina kaže...

a joooj.. pa sve sto se reklamira, gotovo sve nije tako kako se cini na reklamama, ali meni bas dobro izgleda na tvojim ocima, =)

Anonimno kaže...

Ahhh da barem ja imam trepuške kao ti. Fuj fuj Klaudija Šifer, fuj te bilo. Fuj vas bilo L`oreal. Kad će jedna recenzija o So pure Maroccan argan oil? HHHH Snacky

Ivana kaže...

ah ja jedio taj i koristim .... a psić je *_*
Knjigovodstvo Osijek

Unknown kaže...

kakve oci. like. citajmo se!
http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

Tijana LeClaire kaže...

Hahaha "Clausi, LAZES"! Kako sam se slatko ismejala. xD Nije losa maskara, ali ima boljih :)

Anonimno kaže...

candymakeupgirl.blogspot.com

Candy Makeup Girl kaže...

Nije niti čudo što laže, pa većina reklama tvrdi nešto što je jednostavno nemoguće ostvariti ili previše napuhano i nestvarno, zato većinom niti ne kupujem proizvode koji se reklamiraju po reklamam jer me većinom razočaraju :/

Pogledaj moj blog i sudjeluj u mome DARIVANJU: candymakeupgirl.blogspot.com

Unknown kaže...

Wow! I am mainly surprised by the way you unique out almost every single little detail. It can be genuinely heading to Ceragem usa distributor aid me a great offer. Thanks for sharing your suggestions so certainly.