četvrtak, 24. studenoga 2011.

Veliki post! :D

Evo jedan velikiii post..Ovih dana mi se puno toga nakupilo,a nije mi se dalo pisati postove...Pa evo mojih noktića...
Ovaj lak je prekrasan..Sav se sjaji...On je namijenjen za magnetiziranje..Ali meni je i ovako lijep...
Lak se zove:03 magic wand!


A sada moj pokušaj nečega..:P Htjela sam da se imam crvene nokte sa malo zlatnoga....Ali kao sto vidite nije uspjelo...Dobila sam nekakvi smeđi lak :(

Hm..još nisam odlučila dali mi se sviđa ili ne sviđa...Ovo je Essence nadlak koji daje specijalni efekt...


A sada malo pečatiranja :D Nisam nikako zadovoljna...Nikako nemogu uspjeti otisnuti cijeli nokat :((

 Evo jednih od nekidan :(


Podrav od Nikee..

2 komentara:

Violet Fairy kaže...

Ei pa nalakirala si se ti ženska! :D Ovao pečatirano izgleda skroz super, ne izmišljaj!

beauty.sisters kaže...

hehe..a hvala,hvala :D