ponedjeljak, 28. studenoga 2011.

Manhattan soft mat lipcream rezencija+ mala preporuka



Drage ljepotice, predstavljam Vam svoju novu ljubav, ime mu je Manhattan soft mat lipcream a sve je što sam tražila od takvog proizvoda :-) Već par tjedana tražim nešto što će biti mat, nježno, postojano, dovoljno neutralno da podnese jaku šminku na očima, a ne toliko neutralno da je nude.


U ponudi je 6 nijansi, što baš i nije neki raspon boja, a ja sam za sebe odabrala pastelno ružičastu, 56K. (Na slici 4.po redu.) Boja je prljavo roza, no kad se osuši djeluje nježno pink.... Uz moju tamnu kosu.... Savršeno :-) Cijena mu je oko 56 kn...


Soft mat lipcream je kremasti ruž za usne nevjerojatne postojanosti i pigmentiranosti! Nježne je teksture i vrlo ugodnog slatkastog mirisa. Ambalaža mi i nije najprivlačnija, no četkica za nanošenje ima odličan dizajn, s obzirom na to da pri izvlačenju iz kutijice proizvod ostaje većinom na vrhu, pa mislim da se neće brzo potrošiti. Aplikator u obliku četkice je dovoljno tvrd a savršeno nježan da odlično raspoređuje proizvod po usnama. On se dosta brzo suši, i ostavlja predivnu baršunastu nijansu mat finisha. Tako "osušen", odnosno upijen u usne se uopće ne razmazuje!



Postojanost me oborila s nogu! Ovo su moje usne nakon 6 sati nošenja, kave i ručka! 



Eto, ljepotice, tražite li nevjerojatno postojan ruž za usne, koji će izdržati sve vaše novogodišnje poljupce, razmislite o ovom ljepotanu :-)

Moram Vam također preporučiti jednu dragu djevojku koja će rado srediti Vaše noktiće za blagdansko pokazivanje :-D Zove se Anamarija i radi u Sesvetama... U ugodnoj atmosferi i čavrljanju, za cca sat vremena i samo 100 kn, cura čuda radi :-) Moji zadnji nokti su izdržali 2 mjeseca :-)  Ovdje možete pogledati neke od njenih radova..... http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1357728223257.150812.1233049046&type=3
Radi i ekstenzije.... Prošli vikend sam svjedočila kako je curi produžila kosu skoro do guze, ekstenzijama od prave kose.... Neopisivo dobro je to odradila, a za male novce.... Hoću i ja :-D :-D Školovana je, ima sve certifikate i za nokte i za frizerstvo.... a i moju preporuku :-) 

I ovo nije plaćena reklama, samo srdačna preporuka...Nema smisla da netko plaća nokte 300 kn ako to netko može odratiti jednako kvalitetno a puno jeftinije... Inače živi prekoputa mene, pa ako ćete dolaziti, javite i meni da doletim na kavu sa Juricom :-)


Na kraju... Moja najdraža božićna pjesma.... Sva sam već u tom ugođaju i jedva čekam Božić :-)


Puse od Naje :-*

3 komentara:

njinja_666 kaže...

uuu. lajk za ruz!

Violet Fairy kaže...

Predivan lipcream! Izgleda odlično, a tek postojanost. To ej to što ja tražim! Jel znaš jel postoje i ejftinije verzije lipcreamova, da napraviš neku usporedbu čisto radi kvalitete i postojansoti? baš mi me zanimali rezultati. :)

Bellen kaže...

Stvljeno na wish listu! :)