četvrtak, 29. rujna 2011.

Golden rose Graffiti... Moja nova ljubav :-)

Moram sa vama podijeliti svoje oduševljenje Golden rose lakovima! Graffiti kolekcija su pucajući lakovi koje sam kupila na sajmu ljepote ovaj vikend u Areni. Apsolutno sam fascinirana kvalitetom lakova, s obzirom na to da sam ih platila 19 kuna. Kupila sam plavo/ljubičasti, crveni i žuti.


Čim sam stigla ispobala sam žuti i izgleda predobro! Po meni je kvalitetniji od Essence pucajućih lakova.
Dakle, podloga je Eveline Colour instant broj 604, koraljno narančaste boje. BTW, Eveline me isto oduševio, prvi put sam ga probala i odlilčan je! Brzo se suši, i dovoljan je samo jedan premaz.




Inače, teta na Golden rose štandu mi je rekla da uskoro otvaraju Golden rose prodajno mjesto u Importanne centru, i da će redovna cijena ovih lakova biti 29 kuna, što za pucajući lak stvarno nije puno.

Puse od Nike :-)

Nema komentara: