srijeda, 28. rujna 2011.

Sjećanje na ljeto

Slijedi tutorial za mornarsku manikuru. Vrlo je jednostavan i nadam se da će Vam se svidjeti. 
Koristila sam Essence lakove iz 50`s reloaded kolekcije, plavi i bijeli.
 

Najprije sam nokte nalakirala plavim lakom.
 Nakon toga sam pomoću Essence pločice i Konad laka na jednom noktu napravila bijelo sidro.

 Na ostalim noktima sam napravila po tri bijele crte i to je to... Mornarski look je gotov :-)


Puse od Nike :-*

Broj komentara: 5:

Aurora kaže...

Jao blago vama kad je do vas dosla kolekcija 50's :) Svidja mi se kako si noktice sredila, reci mi samo jel to stamping set od Essence-a?

beauty.sisters kaže...

da, jedva smo je čekale, i onda se rasprodala u par dana, a polica ostala prazna tjednima...... uopće to ne prate.... primijetila sam muller dobije kolekcije na vrijeme, a u dm-u se pojave tek nakon par tjedana... ako se uopće i pojave.... i da, stamping set je od essence-a, samo je lak konad.... zadnje mornarske smo ja i seka crtale sidro.... i nije bilo loše.... pa smo kasnije shvatile da imamo sidro na pločici :-)

Aurora kaže...

Ja sam juce uzela taj setic od Essence-a, ali mi nekako mrljavi ona plastika sto sluzi za skidanje laka sa plocice :/ Uopste ne ukloni lepo visak laka, pa ne znam jel to samo kod mene slucaj?

beauty.sisters kaže...

Ja stavim konad koji jako jako jako gust, i u roku 5 sekundi ga moram ostrugat da se ne razmaže, pa uspije... Ali da, bezveze je strugalica.... Možda bi ti bilo lakše sa posjetnicom ili karticom... Ja nekad skidam sa malo tvrđom posjetnicom, i super mi očisti...

Aurora kaže...

Da, i meni je u planu da probam sa tako necim... Hvala na odgovoru ;)