subota, 15. listopada 2011.

Alverde Aqua make-up podloga- recenzija i swatch

Nova vrsta gel šminke prirodnih sastojaka, veganska, hidratizira i prikriva crvenilo, egzotičnog mirisa mango ekstrakta i pina colade, u dvije nijanse, soft beige i medium beige. Tako barem piše, doduše na njemačkom, pa ćete morati vjerovati mojim prevodilačkim sposobnostima :-P Cijena je oko 25 kuna u DM-u.
Najprije, svaka pohvala prirodnim sastojcima i izbjegavanju testiranja na životinjama. I sama rado koristim stare domaće recepte "home made" preparata za ljepotu, pa se uvijek ugodno iznenadim kada pročitam takve opise na deklaracijama. Inače sam vrlo zadovoljna Alverde proizvodima. Nedavno sam kupila hidratantnu kremu i ulje ruže, a imam i par paletica sjenila kojima sam prezadovoljna. Zato mi nije bilo teško odlučiti se za ovu podlogu. Veliki plus bila je i relativno niska cijena.
Pumpica je odlična, istiskuje se u vrlo tankom mlazu, a struktura djeluje dosta gusto, pa je lako kontrolirati koliko želite istisnuti. 
Razmazivanje traje i traje.... Gelasta struktura me izludila :-) Na sljedećoj slici je moja ruka nakon 2 (DVIJE) minute razmazivanja jagodicama prstiju!!! Dvije! :-) Jako slabo se upija i rekla bi da je to još jedan minus.
Nakon što se (napokon) razmaže vidljiva je ta gelasta struktura podoge. Ostavlja sjajan i "vlažni" trag na koži. Matirajućim puderom vjerojatno se taj sjaj poništava. Prekrivna moć baš i nije najbolja, no s obzirom na to da je namjenjena hiratiziranju, mogu reći da tu zadaću dosta dobro obavlja. Svrstala bi je u ljetne podloge, vrlo transparentne. 
Minus je mali izbor nijansi, bez obzira na malu prekrivnu moć i transparentnost, sumljam da samo dvije nijasne mogu odgovarati svakom tipu kože.

Što se tiče mirisa, takozvanog egzotičnog mirisa mango ekstrakta i pina colade. Vrlo egzotično! Moja prva i jedina asocijacija na miris ove podloge je svježi kvasac! Nadam se da je samo do mene (mada ne vidim kako je to moguće) ali toliko intenzivno mi smrdi na kvasac da sam ga nanijela na lice i nakon par minuta se morala umiti!! Toliko intenzivno da je nakon slikanja ova bočica završila u smeću. Grozno :-(

Da sumiramo...
Plusevi, cijena, hidratizacija, super pumpica, prirodni sastojci.
Minus je nesnosan smrad, nemogućnost razmazivanja, slabo prekrivanje, slabo upijanje i sjajni trag koji ostavlja.
Ocjena- 3/10

Napominjem, ovo je moje osobno mišljenje (zbog kojeg je podloga u smeću) i od srca se nadam da sam jedina i da će ostalima ova podloga odgovarati.... Ako ništa, egzotično miriše ;-)

Puse od Naje :-*

1 komentar:

Unknown kaže...

Dobra recenzija! Sva sreća da nema moje nijanse kože, tako da ni ne dolazim u iskušenje. :)