srijeda, 12. listopada 2011.

Točkasta manikura :D

Već par dana smišljam kakvu manikuru da napravim....Sjetila sam se da sam neki dan našla svoju točkalicu pa sam odlučila da ću pokušati nešto napraviti s njom.Nikada ne mogu nacrtati ni napraviti lijepu manikuru na obje ruke jer mi bas i neide...:) Ova manikuru sam radila 15 minuta i nije uopće komplicirana za napraviti... 
Koristila sam:bijeli 50'girls reloaded lak 
                    -essence 46 wake up! lak



Nadam se da vam se sviđa....Pozdrav od Nike :) :*

4 komentara:

Jecka kaže...

Preslatko je... Ja sam letos cele nokte ukrasavala tackicama ali probacu i ovako, bas super izgleda...

http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

sandryca kaže...

waaaa love it :)

Nale Coolinarija kaže...

Preslatko izgleda.
Imaš interesantan blog, jako mi se dopada:) Pozdrav

beauty.sisters kaže...

hvala puno! :-)