srijeda, 5. listopada 2011.

Favoriti ljeta 2011+ mini recenzije + swatchevi

S obzirom na to da mi je ovo prvi popis favorita, teško ih je svesti na samo jedan mjesec :-) Ovo su moji kozmetički favoriti ljeta 2011. u kategoriji dekorative. Pa počnimo :-)
Maskara- Eveline cosmetics Volume celebrities,zlatna :-) Uzela sam je samo da isprobam Eveline dekorativnu kozmetiku, zajedno sa podlogom, bazom za lice, i korektorom (koji se ne nalaze u favoritima :-)). Oduševila me... Samo sa jednim slojem, trepavice izgledaju gušće i produženije. Vrlo je pigmentirana i ne lijepi trepavice. Cijena je 30ak kuna. Definitivno kupujem ponovno :-)



Sjenilo, Essence, Quattro smeđih nijansi. Savršeno pigmentirana sjenila, prelijepe nijanse, jedino sjenilo koje je ovo ljeto išlo samnom na more :-) Zapravo sam samo to i koristila od sjenila cijelo ljeto, u jednoj ambalaži sam imala sve što mi je potrebno za diskretni smeđi smokey efekt.

Bronzer, Essence, Sun club - blondes, lighter skin. Savršen ljetni miris... Kokos :-) Blagi shimmer, prelijepe blage nijanse, super se stapa sa kožom i omogućava svakodnevni osunčani look.


Sajilo Essence, Stay with me, 03 Candy bar. Ime ga najbolje opisuje. Nije ljepljiv a savršenoj je postojan, ima prelijepu beskvasto rozu nijansu, osvježi bilo koji make-up, a izgleda vrlo prirodno. Inače ne nosim ništa na usnama osim labela,a ovo mi je već druga bočica :-) Preporučujem :-)



Rumenilo Catrice Defining Duo Blush, 030 Pink Grapefruit Shake. Prelijepa roskasto beskvasta nijansa, odličan sitni shimmer, vrlo postojano, super se blenda i uklapa u svaku make-up kombinaciju. Ljubav na prvi pogled :-)

Tuš, Catrice Liquid liner, 010 Dating Joe Black. Najbolji moj tuš do sad.... Četkica je toliko savršena da ga nanesem u 10ak sekundi... Dovoljno je čvsta a opet dovoljno mekana, tako da se jačinom pritiska može kontrolirati debljina crte. Nevjeroratno postojan, nanesem ga u pola 8 ujutro i jedva ga skinem oko ponoći :-) Kupit ću ga ponovno i ponovno i ponovno :-) Zapravo, možda kupim doživotne zalihe ;-))


Kabuki Look by Bipa..... Mazila bi se s njim cijeli dan :-)Tko god se nađe kraj mene kad se šminkam ima potrebu pomazit se po licu s ovim malenim ljepotanom.... Boja mu je apsolutno preslatka, tako da je super i kao ukras ;-) Inače je super mekan, pa ga koristim za nanošenje pudera u kamenu, prahu ili transparentnog pudera.... posluži i za nanošenje bronzera.... Maleno čudo :-) Oko 35kn u Bipi.
To je to :-) Sve moje male ljubavi ovog ljeta. Preparativa u nekom drugom postu :-)
Slažete li se s mojim popisom favorita? je li vas možda razočarao neki od moj favorita?

Puse od Naje :-*

4 komentara:

Aurora kaže...

Essence kozmetika me sve vise i vise odusevljava :)

Unknown kaže...

Super blog :)
Stavila sam vas na Croatian Beauty blogs FB stranicu :) :)

beauty.sisters kaže...

HVALA!!!!!! :-) HVALA PUNO!

Lia's Beautyland kaže...

Ja ništa ne volim stavljat na usta, ali slažem se za ova sjajila, odlična su! Bipin kabuki također, obožavam ga! I rumenilo mi je super, planiram kupiti još ono breskvasto :)