subota, 15. listopada 2011.

Wake up!!!!

Pošto je dan tmuran i cijeli dan spavam odlučila sam da ću nalakirati nokte u vedru boju.Baš prikladno ime Wake up!...:)
Dobro sam se namučila dok sam lakirala nokte....Ovaj tjedan ništa mi ne uspijeva dobro ispasti.Prvo sam imala roze nokte i nisu ličili na ništa pa sam ih skinula...Tada sam pokušala nacrtati nešto na zelenim noktima ni to nije ispalo dobro...Poludila sam....Tada sam odlučila skinuti lak s noktiju i staviti samo prozirni...
..Nalakirla sam nokte u kričavu narančastu i uprljala se po rukama čak i po licu...:)....Tada sam imala muke pri slikanju...Lak ispadne kričavo rozi pa sam jedno dva sata samo slikala nokte da ispadne normalna boja...Evo i slike kako je to spalo.....

Nadam se da vam se sviđa...
Pozdrav od Nike :) :*

1 komentar:

♥byAnja kaže...

ova boja mi je skroz predivna!!!