četvrtak, 13. listopada 2011.

Braun Silk epil Xelle review

Danas predstavljam rješenje za sve vaše dlakave probleme :-)
S obzirom na to da epilatore koristim već 7 godina, i da mi je ovo otprilike 6.koji posjedujem, mogu reći da imam određenog iskustva na tom području. Nedavno se moj Philipsov epilator počeo pregrijavati, iako nije napunio ni 6 mjeseci staža. Nije mi se dalo gnjaviti sa garancijom, jer je plaćen oko 150 kuna u konzumu, a zapravo me od početka nije oduševio, pa sam odlučila investirati u  Braunov Silk epil Xelle. S pravom to nazivam investicijom, jer NIJE jeftin. Cijena ovisi o prodajnom mjestu i ne smanjuje se već 3 godine, a morati ćete pripremiti malo manje od 100€. Moj je plaćen 649 kuna u Metrou i mislim da je to, po mojim istraživanjima, najniža cijena.

Braunov Silk epil Xelle već 3 godine za redom ima nagradu za najbolji i najprodajniji epilator na tržištu. Ono što ga čini posebnim je malo svjetlo koje se upali  kada epilira. To je detalj koji me  apsolutno osvojio! Bila sam uvjerena da moje svjetlo u sobi dovoljno osvjetljava prostor i da vidim što radim. Ne znate što je osvjetljenje dok ovo ne probate :-) Genijalan dodatak, osvjetljava svaku i najmanju dlačicu! Neopisivo dobro!  Lampica je led, pa ne može pregoriti. Barem tako tvrde :-)
Mali foto test, prva slika je bez svjetla, samo sobno osvjetljenje, druga je upaljeno ali ne osvjetljeno i treća slika pokazuje kako osvjetljuje područje ispred sebe. Slikano ispod sobnog svjetla, na kožnom kauču.
Slikala sam osvjetljenje i na ruci. Obratite pažnju na područje ispod njega i osvjetljeno područje. To nije njegova sjena!!! Kad upalite svjetlo, toliko je dobro da sve oko vas djeluje tamno :-P Genijalno je to što nije ono intenzivno svjetlo od kojeg bole oči. Opisala bi ga kao savršeno blago a savršeno jako :-)

Druga stvar koja ga izdvaja iz mase je broj malih pinceta. Inače je prosječan broj pinceta 20ak. Ovaj epilator ima ih 40! Prođete li njime polako po površini kože, u smjeru suprotnom od rasta dlake, nema šanse da vam ostane ijedna dlačica! Sa svojim starim epilatorima sam imala osjećaj da stružem po koži kako bi obuhvatila sve dlačice.  Između pinceta ima i male plastične redove točkica koji dodatno podižu dlačice. Ima i dva gumena dodatka koji podižu dlačice i  pomažu pincetama da ih obuhvate i iščupaju. Ta dva dodatka se miči i tako prte linije tijela.

Ono što me oduševilo je način na koji klizi po površni, i vjerujem da zato puno manje boli, ako razinu boli usporedim sa onom pri korištenju drugih epilatora. Što se tiče boli, nebi htjela reći da vas neće boljeti. Moje noge su navikle na raznorazna čupkanja tokom zadnjih 7 godina, pa ja osjetim samo neku minimalnu ugodnu bol. Prvih par puta je, naravno, najgore. Mojih prvih par put je trajalo danima :-) Mogla sam izdržati samo epilaciju samo određene površine, pa sam morala pauzirati.... Sjećam se da sam jednu potkoljenicu epilirala cijeli dan :-D Sada epilacija obje noge traje maksimalno pola sata.... Razlog je to što se vremenom količina dlačica prorijedi. Isto tako, razina boli ovisi o vašoj podnošljivosti, no Braun je mislio i na vas kojima je ovo mučenje :-) U setu dolazi i gel koji se stavi u frižider kako bi se ohladio, te se umetne u "rukavicu" koja se može staviti na ruku i tako hladiti područje nakon epilacije. Osobno mi ovaj dodatak nije potreban jer ne osjećam ništa neugodno, no ovo smatram velikim plusom. Naime, vaša blogerica je strašno nespretna i nedavno sam u ljekarni kupovala taj gel, za jednu u nizu ozlijeda, i platila (manji od ovoga koji dolazi) 70 kuna!  Slijede slike gela i rukavice iz seta
Super mi je rukavica, jer sa jedne strane ima rupu za gel a s druge za ruku. Između je dio koji izolira hladnoću, znači hladiti ćete samo epilirano područje, a ruka vam se neće zalediti :-)

U setu dolazi i nastavak za brijanje. Isproban na vratu mog odabranog i mogu reći da nemam zamjerke.
Taj dio za brijanje ima i nastavak s kojim možete samo skratiti dlačice.


Inače ima dvije brzine, soft- sporije čupanje za osjetljivija područja i optimal, brže čupanje. Osobno bi bila sretnija da ima i poziciju za samo svjetlo, za neku završnu kontrolu ili osvjetljavanje borbe sa uraslim dlakama.

Što se tiče intervala epilacije, moje "održavanje" se odvija svaka 3 tjedna. I iskreno mogu reći da sam ta 3 tjedna mirna i glatkih nogu :-) Isto tako, već duže vrijeme jednom tjedno koristim piling za tijelo, pa mogu reći da kombinacija Xelle-a i pilinga 100% sprječava urastanje dlačica.


Mislim da je jedini minus cijena.... No, kada računicu stavimo na papir.... Samo izdračunajte koliko godišnje platite sve depilacije voskom i koliko potrošite na britvice i vidjet ćete da će vam se isplatiti za manje od 6 mjeseci! Recimo da je depilacija voskom cijelih nogu oko 100kn, i da je potrebna jednom mjesečno= 1200kn! Pa još oduzmite bol.... :-) I uštedu vremena....

Vrijedi svake kune!

Puse od Naje :-*

2 komentara:

Unknown kaže...

Ja sam trenutno na vosak trakicama i britvici, iako sam i prije koristila epilator. Nije bio loš, nego sam ja jednostavno lijena.
Moj novčanik trenutno ne može ni čuti za njega, pa možda jednom u budućnosti. :)

Lia's Beautyland kaže...

Ja koristim vosak i britvice. Kada ću samostalno zarađivati sigurno ću investirati u ovakvo nešto :D Čini se savršen i recenzija ti je super, sve opisano kako treba, bravo!