četvrtak, 6. listopada 2011.

Tutorial- Ljubičasti smokey look + 2 mini FAIL recenzije

Ovo je moj prvi make-up tutorial pa budite blage prema meni. Nisam profesionalni vizažist nego knjigovođa :-D Slijedi tutorial za sljedeći look. Korištena je jeftina šminka, tako da ovaj look može kopirati apsolutno svaka djevojka koja želi izgledati posebno za večernji izlazak ili svečane prilike.

Na kapak pripremljen korektorom (Garnier Roll-on-za podočnjake) i bazom za sjenila (ja sam koristila Artdeco) sam nanijela svijetlo ljubičasto sjenilo. Boja koju sam ja koristila je sa palete 168 boja i rekla bi da je između roze i ljubičaste. Sjenilo sam nanijela do pregiba i stopila (blendala) sa velikom mekanom četkicom, skoro do obrva.
Nakon toga sam na pregib oka dodala tamnije ljubičasto sjenilo i lagano ga stopila sa prethodnim. Malo tog tamnog ljubičastog za nanijela i ispod oka, otprilike do sredine.

Sljedeći korak je tuš. Koristila sam Catrice- Dating Joe Black. Možete ga nanijeti onoliko debelo koliko vam odgovara. Mislim da sa debljom crtom oči izgledaju dramatičnije. Također sam odmah povukla i crnu crtu po "waterline-u". Koristila sam crno sjenilo, jer mi tako crta duže traje....  Znam da nekima to ne paše, pa možete koristiti bilo koju crnu olovku.
Nakon toga sam crnim sjenilom iscrtala vanjski kut oka i dobro stopila sa prethodnim sjenilom, bazirajući se na pregib oka.Tako sam dobila efekt spajanja tuša i pregiba.

Nakon toga sam u unutarnji kut oka nanijela malo bijelog svjetlucavog sjenila, kako bi mi oči izgledale što svježije i otvorenije. Efekt nije baš najbolji s obzirom na to da sam prije toga radila cca 12 sati i da je bilo oko jedan ujutro :-) To isto sjenilo sam nanijela i ispod obrve. Za svečani efekt volim dodati svjetlucavi tuš koji stavim ispod oka, u unutarnji kut, samo do sredine oka. Koristila sam Essence Glam liner, liquid eyeliner... Naravno, na kraju se nanosi maskara, na gornje i donje trepavice.  Koristila sam Essence 2in1 Volume maskaru.
I to je to :-)






Na kraju, moram reći da sam za ovaj look prvi put koristila svjetlucavi tuš i essence maskaru... Prvi i zadnji. Nadam se da je do mene, ali kad sam nanijela tuš, počeo me dooosta iritirati.... Kao da pecka i tjera me da protrljam oči. Nijansa je 02 Dresscode ivory, djeluje bijelo, a ima kad se nanese ima neku sivu nijansu... Ne sviđa mi se što je prerijedak, a šljokice se skoro i ne vide.
Dakle, traži se šljokičava stvarčica koju bi mogla nanositi na unutarnji kut oka :-) Naime, smišljam svoj "wedding look" koji će mi uskoro biti potreban, pa molim preporuku... Jeste li naišle na nešto što bi mi poslužilo?

Usput, Essence 2in1 volume maskara. Također prvi put korištena.... Dosta sam zadovoljna kako izgleda na očima. Ispunila je sva očekivanja koja imam od maskare, proužuje, trepavice izgledaju gušće, jako jako crno, i ne slijepljuje. Inače, mislim da je super napravljena fora sa dvije četkice, obje su odlične. Problem nastaje kod skidanja make-upa. Naime, niveine vlažne maramice za mene uvijek odrade savršen posao. Na brzinu skinem svaki make-up, za neki teži večenji look su mi potrebne maksimalno 3 maramice i sve skinem. Ova maskara me strašno namučila. Namjerno nisam htjela koristiti odstranjivač šminke, upravo zato da testiram skidanje maskare onako kako inače skidam šminku. Vlažne maramice su mi savršeno učinkovite za svaku maskaru, a za ovu sam iskoristila 6 maramica- samo za jedno oko!!! Sve se samo razvlači, ljepi, razmazuje.... Strašno.... Na kraju mi je oko bilo crveno ko da sam plakala cijeli dan....
To je to od mene, nadam se da vam se svidio smokey look i da ćete ga probati rekreirati. Inače, ovo je prvi put da sam probala ljubičasti smokey, bila sam uvjerena da mi ne paše, s obzirom na to da imam plave oči. Na kraju sam dosta zadovoljna i mislim da mi odgovara zato jer sam ga dosta potamnila, crnim sjenilom i tušem. Na početku je sve izgledalo kao da me netko udario, pa sam skoro odustala.... Drago mi je da nisam :-P

Puse od Naje :-*

Broj komentara: 7:

Violet Fairy kaže...

Odličan make up. Očekujem još :) A što se tiče maskare ostajem vjerna svojim Maybelline. Nekako mi najviše pašu :)

Ana Petrović kaže...

predivan smokey, sve pohvale :)

http://memakeupandeye.blogspot.com/

beauty.sisters kaže...

Hvala puno :-)

Lia's Beautyland kaže...

Ma super ti je make up! Jako lijepo i precizno :) Nisam probala tu Essence maskaru, ali vidim da je puno ljudi zadovoljno njome :)

Anonimno kaže...

Predivno ! Imaš divno oko i divne obrve :)

Svaka čast :D

beauty.sisters kaže...

Hvala puno! Drago mi je da vam se sviđa :-)

Barakuda kaže...

Predivan look,simple and nice!