petak, 14. listopada 2011.

Fing`rs Precision lash adhesive review

Moram sa vama podijeliti svoje oduševljenje ovim ljepilom za trepavice. Jedna sam od onih koje se osjećaju gramurozno samo sa umjetnim trepavicama, i moj najdraži crni smokey look je nezamisliv bez njih. Iako obožavam kako mi oči izgledaju sa umjetnim trepavicama, nekako sam se rijetko upuštala u lijepljenje, jer sam se redovno cijela ulijepila, mrzila sam miris ljepila, mrzila sam čekati da postane ljepljivo, a na očima sam nerijetko imala osjećaj zatezanja. Do sada sam uvijek koristila malo ljepilo koje dolazi uz trepavice. 
Moje novo otkriće zove se Precision lash adhesive od Fing`rsa. Bočica izgleda kao na sljedećim slikama, a 5 ml sam u Bipi platila 30ak kuna. Moram napomenuti da sam u Bipi viđala najveći izbor Fing`rs proizvoda.

Aplikator je ono zbog čega me ovaj proizvod osvojio! Neopisivo je lakše nanijeti ljepilo sa aplikatorom nego iz bočice. Ljepilo je bijele boje i nema mirisa (jeeej :-)). Čarolija se događa kod nanošenja. Naime, kada se ljepilo nanese na trepavice, postane nježno plavo i ODMAH je ljepljivo! 
Moje najdraže trepavice su od istog proizvođača, Wimp`rs by Fing`rs broj 70000 i napravljene su od prave dlake. Koštale su u Bipi oko 60 kn što je malo više od ostalih koje se mogu kupiti kod nas u drogerijama (mislim da su Essence 20ak kn), no puno su dugotrajnije i fleksibilnije nego one od sintetičke dlake. Imam ih već malo više od godine dana i prezadovoljna sam! Nakon njih sam imala jedan izlet sa Essence trepavicama.... Prvi i zadnji.... Cijele jedne svatove sam trljala oči, a izgledala sam kao plastična lutka :-) 

Vratimo se na ljepilo... Dakle, samo jednim potezom nanosi se savršena količina ljepila. Sa starim ljepilom iz bočice mi je uvijek bilo najlakše nanijeti malo ljepila na ruku, pa trepavicom proći po ljepilu.... Naravno, na pola trepavice nije bilo ljepila, na pola je bilo previše.... Pa razmazuj...pa se ulijepi.... pa čekaj da postane ljepljivo.... Ono što mi se nije sviđalo kod tog starog ljepila je intenzivno bijela boja i velika gustoća ljepila. Naime, kad sam stavila trepavicu, uvijek mi je ta bijela boja ljepila bila vidljiva još par minuta dok se nije potpuno osušila.... Kada se osuši, osobno, uvijek osjećam tu gumenastu masu na očima.... PA to obavezno kamufliram tušem ili sjenilom..... Neopisiva gnjavaža....
Sljedeća slika prikazuje koliko ljepila se nanese samo jednim potezom aplikatorom. Ljepilo odmah poplavi i to je znak da je spremno za lijepljenje. Ta mala, ali dovoljna količina ljepila neopisivo olakšava posao lijepljenja. Trepavica se samo prisloni iz korijen trepavica. Osobno, najveću kontolu i preciznost imam ako ih lijepim počevši iz vanjskog kuta oka, prema unutarnjem.
Ovo je moje oko, otprilike 15 sati nakon nanošenja šminke, pa zanemarite podočnjake :-) Klasika, tuš Catrice dating joe black i maskara Maybeline colossal .
A ovo je moje glamurozno oko :-) 
Veeeliki plus ovom ljepilu je to što, ako niste uspjeli zalijepiti neki dio trepavice, aplikatorom nanesete ljepilo samo na taj dio i ponovno zalijepite! Meni primjerice nekako uvijek ostane unutarnji dio nedovoljno zalijepljen, pa se odvoji... Prije sam uvijek pokušavala nanijeti malo ljepila štapićem za uši ili pincetom.... Nemoram ni reći koliko nereda bi napravila.... Više štete nego koristi.... Opet, najnezgodnije je to što staro ljepilo nije odmah ljepljivo.... Ma.... Kaos :-) Loše ljepilo stvarno može stvoriti averziju prema ovako diiivnom udodatku :-)
Ljepilo je super postojano i ne morate se bojati da će vam se trepavice odlijepiti! Ima svaku moju preporuku :-)

Eto... U minuti možete imati predivne pune trepavice, čak i za svakodnevni osjećaj glamura :-)
Puse od Naje :-*


3 komentara:

njinja_666 kaže...

ja inace imam naviku uzeti stari kistic za tus i s njim nanijeti ljepilo po kapku po liniji tusa i na to zalijepiti trepavice. tako mi je puno lakse nego staviti ljepilo na trepavice i onda ih stavljati.

Lia's Beautyland kaže...

Baš sam u potrazi za nekim dobrim trepkama i ljepilom, hvala što si mi skratila potragu! ;) Trepkice su PREDIVNE!!

TEch kaže...

Svaka zena je lepa...udite divne kao sto jeste!http://www.webllena.com