utorak, 11. listopada 2011.

Catrice ultimate nudes

Predivna nijansa 030- My Cafe Au Lait At Notra- Dame. Savršena nude nijansa... Potrebna  su 3 sloja, kako bi se prekrio cijeli nokat, no na kraju stvarno vrijedi. Nijansa je toliko prelijepa, da kad ih vidim, nekako imam osjećaj da će imati miris kave s mlijekom :-P
U bočici izgleda malo tamnije nego nalakiran, i iskreno, takav mi se baš i nije svidio, no kad sam vidjela da je nijansa zapravo mrvicu tamnija od moje boje kože, osvojio me. Sviđa mi se što sjaji, a boja je poput neke mliječne, mat. Vjerujem da bio bio savršen i sa mat coatom! 

Sviđa mi se ovaj trend nude noktiju, s obzirom na to da su tako neutralni, lako se mogu kombinirati uz svaki outfit, a vjerujem da će biti super i ljeti, kao mliječni kontrast tamnoj koži.

Puse od Nike :-*

2 komentara:

Unknown kaže...

Prekrasna boja, jedino je stvarno pilana što su potrebna tri sloja, to me odmah odbije od laka. Šteta, jer djeluje predivno.

Sara Podsecki kaže...

Krasna boja laka. :D