utorak, 11. listopada 2011.

Catrice ultimate nudes

Predivna nijansa 030- My Cafe Au Lait At Notra- Dame. Savršena nude nijansa... Potrebna  su 3 sloja, kako bi se prekrio cijeli nokat, no na kraju stvarno vrijedi. Nijansa je toliko prelijepa, da kad ih vidim, nekako imam osjećaj da će imati miris kave s mlijekom :-P
U bočici izgleda malo tamnije nego nalakiran, i iskreno, takav mi se baš i nije svidio, no kad sam vidjela da je nijansa zapravo mrvicu tamnija od moje boje kože, osvojio me. Sviđa mi se što sjaji, a boja je poput neke mliječne, mat. Vjerujem da bio bio savršen i sa mat coatom! 

Sviđa mi se ovaj trend nude noktiju, s obzirom na to da su tako neutralni, lako se mogu kombinirati uz svaki outfit, a vjerujem da će biti super i ljeti, kao mliječni kontrast tamnoj koži.

Puse od Nike :-*

2 komentara:

Just me and Hohner kaže...

Prekrasna boja, jedino je stvarno pilana što su potrebna tri sloja, to me odmah odbije od laka. Šteta, jer djeluje predivno.

xxx Sara kaže...

Krasna boja laka. :D