utorak, 4. listopada 2011.

Nova paleta 168 boja :-)

Primijetila sam da su se, osim dobro poznatih 120 boja, na tržištu pojavile palete sa 168 boja... Moja make-up ovisnost natjerala me da provjerim o čemu se radi :-)

Inače, ovo mi je prva paleta... Nekako mi boje u starim paletama sa 120 boja nikad nisu bile privlačne.... Dimezije ove palete su 22,5*14,5 cm, po mojoj procjeni, veličine a5 blježnice, vrlo kompaktna i stane u svaku torbicu. To me ugodno iznenadilo, očekivala sam da će bit puno puno veća, pa da ću imat problema s njom, s obzirom na to da puno putujem i vodim borbe sa pakiranjem silne šminke :-P Na slici je slikana zatvorena pokraj a5 bilježnice.

Platila sam je 30€, u Hrvatskoj, preko njuškala. Googlačke sposobnosti su mi otkrile da je ova paleta kopija MAC-ove čija je cijena oko 80 dolara na ebayu. Ambalaža je također kopija MAC-ove, tvrda crna plastika.
Paleta mi je stigla zapakirana u zaštitnu "puckajuću" ambalažu, a paletice su iznutra bile obložene zaštitnom plastikom, kako se nebi oštetile.
Boje su vrlo pigmentirane i intenzivne. Nisu jako praškaste, što mi se sviđa! Slike govore više od tisuću riječi.









Swatchevi meni najzanimljivijih boja. BEZ baze za sjenila!
 Na ovoj slici se vidi veličina samih sjenila. Ruka mi je položena na paletu. Svako sjenilo je veliko otprilike kao jagodica prsta.
 Postojanost je nevjerojatna!!! bez baze, bez podloge... Par puta sam prstima prešla preko podlaktice (3-4 puta) a na jagodicama je ostala sasvim pristojna boja :-)
Jedino što mi se ne sviđa je  miris. cijelo vrijeme razmišljam na što me podjeća, i sad se sjetim da miriše identično kao ona bijela krema za bebine guze protiv osipa :-D Odlučila sam da paleta više neće biti šnjofana, pa je i dalje ocjenjujem kao savršenu i preporučujem :-)
BTW: prosječno sjenilo košta 20kn, *168= 3360 kn. Mislim da je ovo odlična investicija :-)


Puse od Naje :-*

1 komentar:

Unknown kaže...

Zaista su dobro pigmentirana sjenila, a nije ni jako velika. :) Zasada imam 88 ultra shimmery Coastal Scents i moram podhitno investirati u neku matt paletu. :)