srijeda, 26. listopada 2011.

Halloween natječaj! Kreirajte svoj Halloween make up!

Pozdrav, ljepotice! 
Od danas imate priliku osvojiti predivnu paletu sjenila i ruževa, meni najbolji kist ikad i predivnu HM ogrlicu. Uz glavnu nagradu, podijeliti ćemo i 5 utješnih nagrada- Catrice lakove u nijansi po vašem izboru!
Ovu nagradu možete osvojiti isključivo svojom kreativnošću. Kreirajte svoj Halloween make up! Dakle, želimo sliku Vašeg predivnog lica našminkanog za Halloween party.... Sve vampirice, vještice, tigrice, žene mačke, klauni i ostalo društvo, SVI su dobrodošli! Uvjet je da je na slici vidljiv natpis "I am beautiful", NE photoshopom nego fizički (na papiriću, nacrtano na tijelu ili nekako drugačije).  

Malo o nagradi.... 
Odlučila sam pokloniti Vam, po mome mišljenju najkorisniji make up alat ikad. Kabuki Look by Bipa..... Predivne boje, mekan a dovoljno čvrst, tako da može poslužiti nanošenju pudera u kamenu ili prahu, bronzera ili čak rumenila. Maleno čudo :-) 
Drugi dio poklona je ova predivna paletica. Osvojila me predivnom kompaktnom ambalažom i bojama sjenila. Ima i ruževe, aplikator te malo ogledalce. 
Na kraju, prelijepa crna HM ogrlica sa perlama. Mislim da će uspješno podizati svaku odjevnu kombinaciju, svakodnevnu, poslovnu, pa čak i svečanu. 
Svoje slike šaljite na 4beautysisters@gmail.com
"Stručno vijeće" od nas četiri uz malu pomoć mame, bake, brata i tate (:-P) odlučiti će o tome tko je najviše zaslužio pobjedu! Molim da uz sliku (koju ćete staviti u prilog) napišete i svoje ime, prezime i godine, te napišete dozvoljavate li mi objavljivanje slike na blogu. Ukoliko ne želite, to naravno neću napraviti, a svejedno možete osvojiti nagradu, znači nagrada ne ovisi o dopuštenju za objavljivanje. Isto tako, prilikom objavljivanja najboljih radova objaviti ću samo ime i godine, tako da ne morate brinuti o zaštiti podataka. Osim na blogu, obavijest o pobjedi dobiti ćete i mailom, te ćemo se tako i dogovoriti o primanju nagrade.
Natječaj je otvoren do 01.11. u ponoć, a najbolji radovi biti će objavljeni u srijedu, oko podne.
Želimo vam puno sreće i kreativnosti i jedva čekamo vaše radove!
Puse od Nike i Naje :-*

Broj komentara: 13:

Little.Miss.Sunshine kaže...

Cure, ovo je oflična ideja :)
Čim uhvatim malo vremena bacam se na šminkanje i slikanje :)

Violet Fairy kaže...

Odlična ideja cure :9 Imam već nešto u mislima, nadam seda ću uspjeti to ostvariti :)

Unknown kaže...

Kreativa pozitiva! :D
Definitivno sudjelujem! Bravo, cure!

Anonimno kaže...

Odlicno:)Poslato

Aurora kaže...

Jako interesantno :) Nadam se da cu stici da napravim sta sam zamislila :) Srecno svima :)

nail crazy kaže...

super ideja :-D

Anonimno kaže...

super ideja zaista :)

Aurora kaže...

Moram da postavim jedno pitanje: jel mozemo da posaljemo nekoliko slika istog looka? Posto sam odradila citam photo session, i sad ne mogu da odlucim izmedju dve-tri slike koju da posaljem :D

beauty.sisters kaže...

@AURORA- naravno, draga, što više to bolje, bitno je da vidimo da si se potrudila.... mi ćemo odabrati najbolju, ne brini :-)

puse svima

Aurora kaže...

U super :) Poslato, nadam se da je stiglo ;)

Gear kaže...

jako dobra ideja! <3 sviđa mi se blog! pratimo se preko googla? :*

Little.Miss.Sunshine kaže...

Poslala sam i ja, ako možete viditi jel je došlo i odgovoriti pa ako nije da probam ponovno(nešto mi mail šteka u zadnje vrijeme, a moj mail je andrea.djk@gmail.com)

D. kaže...

Poslano, i slucajno sam naisla na vas blog i odsad redovito pratim! :)