petak, 7. listopada 2011.

Jesen na mojim očima :-) Jesenski tutorial

Ispirirana tmurnim kišovitim danom odlučila sam napraviti tutorial za jednostavni smeđi smokey look za svaki dan. Sve što vam je potrebno za ovaj look je paleta smeđih sjenila, tuš i maskara. Nadam se da će vam se svidjeti :-)


 Od sjenila je korištena samo Essence-ova paleta smeđih sjenila iz posta o ljetnim favoritima.
Baza za sjenila Artdeco+ drugo sjenilo iz paletice preko cijelog kapka. Najsvjetlije sjenilo sam stavila u unutrašnji kut oka za efekt svježine. Moram napomenuti da ovo sjenilo najčešće nanosim u unutrašnji kut oka jer mi nije presvijetlo, a ima savršen sitni shimmer.

 Na pregib sam nanijela treće sjenilo sa paletice (ispod najsvjetlijeg) i dobro ga stopila sa prethodnim.
 U vanjski kut oka sam stavila najtamnije sjenilo i dobro ga stopila prema pregibu oka.
Slijedi "tuširanje" kako to moj dragi voli reći, Catrice-ov tuš Dating joe black. Na donji waterline sam nanijela  najtamnije sjenilo iz palete. 
Malo najsvjetlijeg sjenila ispod obrva, zatim maskara- i to je to :-) Ne može biti jednostavnije. 





To je to :-) Brzo, jeftino i jednostavno!
Puse od Naje :-*

Broj komentara: 6:

Jecka kaže...

Prelepo nasminkano oko, prave jesenje boje...Maskara je odlicna :)

http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

Aurora kaže...

Ovo je moj fazon i ovako se sminkam svakodnevno :) Odlican tutorial :)

Morana kaže...

Jako lijepo, obožavam ovakve jednostavne make-upove!

Pratim vas, otkriće ste mi! :)

P.s. svratite kod mene, u tijeku je darivanje :)

Unknown kaže...

Prekrasno se šminkaš :)
Možda bi jedino bilo lijepo vidjeti kako to sve skupa izgleda na licu :)
Bravo :*

beauty.sisters kaže...

Slažem se, draga! Doći će i to na rad, za sad, nažalost, imam vremena samo za sminkanje jednog oka, oko ponoći ;-) hvala puno na svim komentarima <3

Lena Novitz kaže...

Istog dana kad sam gledala ovo pakovanje essence senki u dm-u, naletela sam na ovaj tvoj post kad sam dosla kuci. naime, razmisljala sam da li da ga uzmem ili ne, i kao na kraju resila ipak necu, iako su mi se boje na prvi pogled dopale. Medjutim, kad sam procitala ovaj post, resila sam da ih kupim definitivno. Prelepo sminkas oci, ovo je totalno i moj fazon. Svedeno, a opet sve lepo osenceno i bez ostrih prelaza. cista desetka za sminku!!! prelepe su ti okice. Pratim vas devojke!!!
pocela sam i ja pisati blog, jos je u pocetnoj fazi, ucim se, ali imam i od koga:-)svaka cast jos jednom! cmokic!

http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com/