utorak, 18. listopada 2011.

Max Factor Ageless Elixir tekući puder + serum rezenzija

"Savršeno prekrivanje danas, lijepa i zdrava koža sutra" slogan je koji me privukao prema polici ovog proizvoda, a sama zamisao proizvoda koji to omogućava me potpuno osvojila.
Deklaracija kaže da je ovo tekući puder sa serumom koji. osim što trenutno prekriva nedostatke, sitne linije i bore, ujednačuje ten, i štiti kožu od sunca. Koristim ga tjedan dana i mogu reći da deklaracija ne laže. 
Krenimo od amabalaže, koja je po mom mišljenju odlično zamišljena, na što smo od Max Factora i navikli. Pumpica savršeno dozira proizvod u ujednačenom tankom mlazu, pa je lako kontrolirati količinu koju želimo istisnuti. 
Proizvod je nježne, pjenaste teksture, odlične gustoće. Veliki veliki plus je miris.... Neopisivo divan.... Toliko dobro miriše da ga želim razmazati po cijelom tijelu... ;-) Nakon onog fijaska sa Alverdeom, ovo je preugodno iznenađenje.... Slučajno sam se našla uz max factorovu policu i bezveze probala tester na ruci i potpuno me osvojio mirisom, predivnom pigmentiranosti, prekrivanjem i finim razmazivanjem... Probala sam ga na ruci i koža mi je bila tako meka, zaglađena i mirišljava da sam ga morala kupiti! Cijena je oko 100kn u DM-u. Linija ima 6 nijansi, a ja sam uzela 60, Sand, što je inače malo tamnije od moje boje kože, no i usprkos tome se odlično stapa i izgleda prirodno.
Razmazivanje je vrlo lako, lijepo se stapa sa kožom i ne ostavlja vidljive prijelaze. Koža postaje lagano zategnuta, osvježena i nevjerojatno nježna. Pigmentiranost je odlična, no izgleda vrlo prirodno i ne stvara osjećaj "maske". Odlično je to što je dovoljno da samo jednom istisnem proizvod na ruku i to je dovoljno da sa kistom za podlogu proizvod nanesem na cijelo lice! Na licu ostavlja lagano sjajan trag mat finišem. Izgleda vrlo prirodno!
Veliki plus je to što je vrlo postojan. Primijetila sam da, ako ga nanesem ujutro oko 8 i skidam oko ponoći (što je otprilike 16 sati) imam podosta posla sa skidanjem pudera.... Rijetko koji puder toliko izdrži na licu, najčešće je prilikom skidanja šminke navečer jedina šminka koja "izdrži" ona na očima. 
Test prekrivanja. Gel kemijska olovka plave boje, podlaktica, slikano u uredu, pokraj prozora. 
Slika govori više od riječi.
Moram napomenuti da imam 23 godine i da nisam planirala prije 25-e upuštati se u neke intenzivne anti-age akcije, no ovaj proizvod me osvojio jer ima sve ono što očekujem od dobrog pudera. A anti-age svojstva koja ima su veliki plus, jer nikad nije prerano da počnete brinuti o budućnosti svoje kože!

Da sumiramo: odlična postojanost, savršeno prekrivanje ali prirodan izgled, divan miris, potrebno je vrlo malo proizvoda, spf, anti-age serum, lako razmazivanje i stapanje, odlična pumpica i tekstura proizvoda i tako dalje i tako duže.....
Definitivno ga svrstavam među najbolje koje sam ikada probala i nadam se da će se dugo nalaziti na Max Factorovim policama! Preporučujem i kupujem opet!

E sada.... Negativno.... Korištenjem ovog proizvoda koža mi izgleda puno mlađe..... Zašto je to minus? Inače mi svi govore da imam oko 18 godina.... Da bi sve bilo "gore" u subotu sam imala mali makeover i sad imam šiške koje su mi skinule oko 5 godina :-P Dakle ako inače izgledam kao da imam 18- cca 3 godine koje ima skida max factor- 5 godina koje sam skinula šiškama to je.... 10 :-S Djelujem neopisivo neozbiljno :-D

Ljubi vas vaša maloljetna Naja :-*

Broj komentara: 9:

addtolove kaže...

dobila sam tester prije par mjeseci i stvarno se poveselila probati, ali i boja koja mi je odgovarala je bila nekako presiva za mene :( čudno se skroz ponašalo na mojoj koži. ali je imalo lijep miris :)

Katrin kaže...

Ja sam oduševljena recenzijom ovom i želim ga! Pokrivanje je savršeno, štoviše nevjerojatno dobro. Najbolji puder na svijetu mi je Max Factorov Age Renew (iako imam 22, ali njegova masna tekstura mi najbolje odgovara)u nijansi Natural i taman mi ga je ponestalo...stvarno razmišljam o kupnji...Kakav je za suhu kožu?

TheChloee kaže...

super! :D
Ja sam u potrazi za savrsenom tekucom podlogom...ovo mi zvuci obecavjuce! :)

beauty.sisters kaže...

@ Katrin, moja koža je suha i ova podloga mi je savršena... neznam kako bi to objasnila.... ima odjeđeni sjaj ali i matira.... lice izgleda svježe i hidratizirano ali ne masno! neznam kako bi funkcionirao na masnoj koži.... ako tko proba neka javi :-)

@chloee- hvala, draga, na posjeti :-)

Katrin kaže...

Ma ja imam ultrasuhu kožu pa će mi biti super znači! Molim te reci mi gdje si ga kupila?

beauty.sisters kaže...

U DM-u.... Ali vjerujem da ga ima na svim Max Factor policama

Unknown kaže...

Wow, slike testa prekrivanja su me potpuno osvojile!
Odlična recenzija!
P.S. puno hvala na dodatku mog bloga na popis sa strane :)))

Lia's Beautyland kaže...

Ja sam dobila neke testeriće ovog pudera i nije me se dojmio.. Ali u prilog ide to što sam dobila pretamnu nijansu i što vjerojatno nije za moju kožu. Nakon nekih pol sata koža mi se počela sjajit i bila je nekako ljepljiva.. :S Ali meni je drago da tebi odgovara ;) P.S. - sviđa mi se vaš blog i make up lookovi :D <3

Unknown kaže...

Savrsen,samo njega koristim. Nijansa golden 75