utorak, 11. listopada 2011.

Otkriće- Kako radi essence Magnetics

Nakon gotovo 2 mjeseca, otkrile smo kako postići magnetics efekt essence lakova :-) U kolovozu smo ih ugledale u DM-u i uzele sve nijanse jer ideja izvuči predobro- nail art u samo 20 sekundi.... I tako mi uzbuđene pratile uputstva... i ponovno... i ponovno.... ali ništa.... pa smo se pomirile s time da imamo 4 laka, fora metalnih nijansi, koji se samo zovu metalics :-D
ALI Niki vrag nije dao mira, pa je jedne večeri sasvim slučajno otkrila kako postići metalics nail-art efekt :-)
Na uputama ovog malenog metala piše da se nalakira i što prije prisloni magnet na 20 sekundi. Ono što smo mi otkrile da lak mora imati podlogu, odnosno da metal djeluje tek u trećem sloju! Dakle, nalakirala sam, pustila da se osuši, pa nalakirala i pustila da se osuši. Treći sloj sam nalakirala i što prije, što bliže prislonila metal. i djeluje!!! I odlično je! :-)

Puse od presretnih Naje i Nike :-)

2 komentara:

Unknown kaže...

Odličan savjet! Imam jedan essence lak iz njihove metallics stare kolekcije i nikada mi se nije stvorio efekt. Baš ću probati ovo, bravo cure. :)

addtolove kaže...

hvala vam curke!! :)